Kvalitetspolicy

Kunden är den som definierar vad som är kvalitet. Kundens tillfredsställelse är av avgörande betydelse, varför den kontinuerligt ska mätas och följas upp. 

Efter flera decennier i branschen med egen systemutveckling och uppföljning av kundönskemål, kan vi påstå att vi har unika och pålitliga lösningar. 

För att ha full kontroll på produkt och produktion, utvecklar vi vår mjukvara till perfektion och vår hårdvara in i minsta detalj. 

Anpassning av produkterna mot varje kunds behov samt säkerställandet av kvalitet, är det som gör oss till en unik aktör på den nordiska marknaden för passagesystem, inbrottssystem och tidsredovisning. 

Genom våra medarbetare, som är källan till kundens uppfattning av vår totala kvalitet, når vi dessa mål. 

Vi ska därför sträva efter att 

erbjuda produkter och tjänster, som motsvarar våra kunders krav och förväntningar. 
ge personalen kunskap och utvecklingsmöjligheter, så att de med sin unika kompetens och engagemang säkerställer kundens krav och behov. 
göra ständiga förbättringar av vårt ledningssystem genom att sätta mål, genomföra åtgärder samt löpande följa upp målen. 
regelbundet revidera våra kvalitetsmål och arbeta mot dessa, för att nå en allt bättre kvalitet.
utföra löpande kvalitetssäkring. 
Rulla till toppen
Sekretessöversikt

Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälper oss att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping us to understand which sections of the website you find most interesting and useful.